4000 SD-kuriren valspecial delas ut denna och nästa vecka i Partille! | Sverigedemokraterna i Partille

4000 SD-kuriren valspecial delas ut denna och nästa vecka i Partille!

I måndags kväll var SD Partilles ordförande Stefan Falktorp i Göteborg och hämtade 4000 SD kuriren valspecial samt 4 200 Äldreflygblad som just hade kommit. Under denna vecka, vecka 28, har ordföranden ensam delat ut 1 400 SD-kuriren + 1 200 Äldreflygblad + 1 200 lokala flygblad Vårt Partille. Martin G har delat ut 200 vardera av de tre nämnda sakerna och Mattias P har delat ut 200 av vardera av de tre nämnda sakerna. Allting har delats ut i Kåhög och Öjersjö som därmed fått utdelning i samtliga brevlådor denna vecka.

Förutom Partillebos låsta entréer, bostadsrättsföreningarna på de tre gatorna Hyggesvägen, Kvistvägen, Nävervägen och slutligen husen i Östra Furulund  (Haketjärnsvägen/Gryningsvägen/Fjällvindsvägen/Maderna) så har alla hushåll i Partille kommun fått SD-material det senaste halvåret. Jag har talat med många olika kommuner och endast i Tranemo har en lika fulltäckande flygbladsutdelning skett manuellt i Sverige det senaste halvåret. Dessutom ska Fredrik D dela ut ytterligare 800 SD-kuriren i Jonsered/Uddared/Stjärtered i slutet av juli 2010, trots att både det lokala flygbladet och Majbladet redan delats ut en gång i det området för drygt en månad sedan.

E-postadressen publiceras inte.